Час експансії. Чому IKEA, Decathlon і The North Face виходять на український ринок

Минулого року до України увійшло 20 світових брендів, що на 20% менше, ніж роком раніше. Але це не завадило стати 2018-му роком справжнього прориву – серед нових роздрібних гравців на ринку з’явився довгоочікуваний мас-маркет: шведський H&M, а також турецькі DeFacto і Koton, на трьох відкрили вже п’ять торгових точок в Україні.

На думку голови правління Асоціації рітейлерів України Андрія Жука, експансія всесвітньо відомих роздрібних мереж до країни продовжиться.

«IKEA будуть тестувати в нашій країні новий формат. Але ми з вами не побачимо звичну IKEA. Магазин відразу заявлений мультиканальним, в маленькому форматі, площею близько 5000 квадратних метрів».

Згідно з інформацією RAU, об’єкт, відкриття якого очікується в ТРЦ Ocean Mall, буде більше походити на шоу-рум з акцентом на онлайн-продажах. Очікувати традиційного гіганта IKEA можна буде вже після тестування формату City Store. Епопея з виходом IKEA в Україні тягнулася більше 10 років, тому ритейлер вважав за краще не поспішати.

У березні в столиці також відкриється магазин найбільшого в світі виробника спортивних товарів Decathlon. Як обіцяють в компанії, одночасно з торговою точкою в Рітейл Парку Петрівка почне роботу інтернет-магазин. При цьому Decathlon не стане обмежуватися в розмірах – площа об’єкта складе цілих 2,5 тис. кв. м. На них будуть представлені товари 26 власних брендів для 70 видів спорту.

«Україна – дуже цікавий для нас ринок, оскільки це найбільша країна Європи. Ми плануємо надати покупцям можливість купувати товари для всіх видів спорту і будь-якого рівня підготовки: від початківців спортсменів до професіоналів», – сказав генеральний директор Decathlon Україна Флоран Гійє.

Вихід в країну IKEA і Decathlon саме зараз, – не випадковий. «Час настав», – стверджує Олександр Фіалка, керуючий партнер Retail&Development Advisor.

«Поява таких гравців говорить про їхню впевненість в українському ринку. Це важливі сигнали для всього світового рітейлу», констатує експерт. І додає, що тенденцію також відчули у легендарного американського бренду The North Face.

Перший монобрендовий магазин з’явиться в Києві в ТРЦ River Mall і займе 1,3 тис. кв. м. The North Face стане частиною мультибрендової сім’ї Intertop Ukraine.

«Україна активно відкриває свої ринки для зарубіжних компаній. Світовий рітейл на це реагує – вони бачать позитивні зміни в країні», – вважає глава правління Асоціації рітейлерів України Андрій Жук. Але зростає не тільки економіка, а й добробут населення. За даними Nielsen, 37% українців вважають, що їхнє фінансове становище покращилося.

Стимулює прихід нових гравців також поява нової якісної пропозиції в комерційній нерухомості. Тільки в 2019-му в Києві заявлено введення в експлуатацію таких ТЦ/ТРЦ як Blockbuster Mall, River Mall, Ocean Mall, Retroville. При цьому за перші два місяці року свою роботу вже почали Smart Plaza Obolon і Oasis. Сумарна орендна площа цих об’єктів становить майже 400 000 кв. м.

Слідом за IKEA, Decathlon і The North Face, в найближчі кілька років можна очікувати дебюту на українському ринку таких брендів одягу, взуття та аксесуарів, як Steve Madden, The Kooples, Coin, Karl Lagerfeld, а також гастрономічної мережі фуд-холів Eataly.

Джерело: https://biz.nv.ua/ukr/consmarket/chas-ekspansiji-chomu-ikea-decathlon-i-the-north-face-vihodyat-na-ukrajinskiy-rinok-50009568.html