Українець створив бренд йогуртових батончиків і продає їх мільйонами у США

Зараз продукти Clio продаються в найбільших американських мережах Wal-Mart, Costco, а продаж обчислюються мільйонами упаковок. Український підприємець Сергій Кончаковський – засновник компанії Clio, яка виробляє йогуртові батончики.

На створення такого снека Кончаковського надихнули глазуровані сирки, які він їв в Україні.

Сергій Кончаковський виріс в Україні і закінчив медичний університет у Києві. Втім, він ніколи не працював за фахом. Коли його батьки іммігрували до США, він пішов в сферу бухгалтерського обліку і фінансів, працюючи спочатку в компанії Entenmann’s, а потім в Wonderful Company.

Одного вечора Кончаковський побачив, як його маленькі діти знайшли йогурт в холодильнику і почали гратися з ним, оскільки текстура нагадувала пластилін Play-Doh. Як батько, який хоче, щоб його діти харчувалися правильно і смачно, Кончаковський згадав блюдо його дитинства – глазуровані сирки.

Підприємець надихнувся ними, але вирішив створити щось нове. Так з’явилися Clio – батончики з грецького йогурту в шоколаді з текстурою чизкейка.

49-річний Кончаковський почав позиціонувати батончики не як здоровий сніданок, а як альтернативу перекусу. Завдяки такій стратегії бренд привернув молоду аудиторію, яка могла їсти Clio по кілька разів на день.

Батончик на 75% складається з йогурту, який містить пробіотики. Одна з особливостей снека полягає в наявності меншої кількості цукру в порівнянні з традиційним йогуртом. Харчова цінність батончиків Clio – 140 калорій. Вони продаються з різними смаками: арахісове масло, полуниця, ваніль, чорниця, мед, фундук і еспрессо.

Люди хочуть їсти здорову їжу, але не бажають жертвувати смаком і зручністю. Завдяки грецькому йогурту батончики містять білок і пробіотики.

У 2018 році продажі Clio збільшилися на 275% в порівнянні з роком раніше. Компанія продає «мільйони упаковок» батончиків, багато в чому завдяки присутності в найбільших торговельних мережах США – Wal-Mart і Costco.

Джерело: https://www.forbes.com/sites/charlesrtaylor/2019/06/25/how-a-chocolate-covered-yogurt-bar-hit-big-with-millennials/#7d1e33ec155e